2012. február 21., kedd

Megint mibe keveredtél Bia?

Kiértem végre. Már azt hittem megfulladok. Mark lépett mellém.
-          Friss levegő?- kérdezte
-          Csak egy kicsit…kissé felforrósodott a helyzet…
-          A csókra gondolsz a kisherceggel?
-          Miért hívod így…?
-          Hadd ne fejtsem ki…- kezdett nevetni- viszont itt elég hideg van…vedd fel a zakóm…
Magamra terítettem a finom szatén anyagú ruhadarabot. Beszélgetni kezdtem Seb nagy riválisával,a csapattárssal,akivel mindig harcban álltak és meglepően tisztán látta a dolgokat. Bár soha nem kedveltem,jól esett valakinek elsírni a bánatom.
-          Csak egy csók…vedd már lazábbra…- karolta át a derekam- nézd csak ennyi….
Nem csókolt meg és nem is hagytam volna,de Seb és Hanna épp akkor indultak.

Seb szemszöge
Ott álltak egymás karjaiban. Nem értettem.
-          Menj csak a kocsihoz…én kérdezek valamit Marktól…- mondtam Hannanak
-          Rendben- simogatott meg
-          Jó estét… - köszöntem rájuk,amikor odaértem
Bia kilépett Mark öleléséből és elkezdte a földet bámulni. Mark kihúzta magát és büszke arccal nézett rám.
-          Neked is…
-          Seb ez…- kezdett mentegetőzni Bianca- ez nem az,aminek hiszed…
-          Ez már Dan gondja…
-          Nincsenek együtt…csak le kellett valahogy ráznia…
-          Hééé- ütötte meg a nagyszájú ausztrál karját- ez titok volt….

Bianca szemszöge
-          Jobb,ha megyek…
-          Elviszlek…- ajánlotta fel Mark
-          Nem szükséges…megyek taxival…
-          Bia…- szólt utánam Seb
-          Igen? – fordultam vissza reménykedve
-          Mark zakója…
Szó nélkül visszaadtam Marknak és aztán odébb mentem. Seb utánam jött.
-          Mit művelsz?
-          Amit már akkor kellett volna,amikor először éreztem,hogy kellesz…
-          Miről beszélsz?- kérdeztem értetlenül
-          Megtennéd,hogy csendben maradsz egy kicsit és megvárod,hogy elmondjam,hogy szeretlek…?Nincs túl nagy gyakorlatom…
-          Hanna a kocsiban vár te félőrült…
-          Ez mi?Nem erre számítottam bakker…
-          Hagyj most magamra…menj Hannához a kocsiba…
Hátat fordított nekem. Otthagyott. Bár ezt kértem kicsit úgy éreztem összeomlok. Bevallhatta volna akkor,amikor Londonból felhívtam,amikor nem volt tétje,amikor szinglik voltunk mindketten,és szükségünk lett volna a másikra. De nem…ő most tette meg. Szinte éreztem,ahogy lép és lassan beszáll a kocsiba. Aztán elhajtottak. Zokogni kezdtem. Mark mögém lépett a vállamra tette a fejét és a fülembe súgta:
-          Tudom,hogy most fáj,de majd elmúlik…
-          Nem kedvellek Mark,de köszönöm,amit értem teszel…
-          Szimpatikus vagy Bianca…ha tudok,segítek…és együtt megyünk vissza,nincs apelláta…
-          Rendben…- egyeztem bele
Felmentünk a szobájába,mert adnia kellett még valamit nekem. A neki küldött interjúvázlatomat adta vissza. Állítása szerint átolvasva,de tudtam,pilótáéknál ezt nem szokás. Általában ugyanúgy küldik vissza,aztán nyafognak,ha olyat kérdezek,amire nem válaszolnak szívesen.
-          Hozatok egy üveg bort,ha megittuk visszamész a szobádba…így oké?
-          Nem hiszem,hogy jó ötlet…Seb szobája itt van a tiéd mellett…
-          Felnőtt nő vagy és semmi közötök egymáshoz…én pedig nem foglak letámadni…csak egy kis bor jó beszélgetéshez…a fotósod pedig nyilván nem kérhet számon…
-          Na az kéne még…- nevettem- Dan örüljön,hogy még együtt dolgozunk…
-          Akkor maradsz?
-          Miért ne?
-          Ez a beszéd…
Épp akkor éreztem,hogy a telefonom rezeg a táskámban,amikor a bor megérkezett. Gyorsan megnéztem.
-          Történt valami?- kérdezte Mark,miközben felém tartott két pohárral
-          Seb írt…
-          Megnézed?Ha nem akarod,ne tedd…csak elrontja a kedved…
-          Érdekel…
„Felejtsd el,amit mondtam….látom nem kölcsönös….szép életet Bianco Nero…remélem soha nem felejted el az óriáskereket velem…én soha nem fogom…Sebastian Vettel”
-          Az aláírással távol akar helyezkedni a szerelmünktől,ugye?- nyújtottam a telefont újdonsült lelkitársamnak
-          Attól tartok…de szeret téged…amióta csapattársak vagyunk,nem vigyorgott annyit,mint az elmúlt időszakban,amióta ismer…azóta esküszöm kedvelem…
-          Ez már nem számít….
-          De számít…de most egy kicsit várjatok…- javasolta
Elkezdtük fogyasztani a bort,aztán újabbat és újabbat,de egy idő után egyedül ittam. Reggel az ágyában ébredtem. Ő már nem volt ott,de hamarosan megérkezett egy kávéval.
-          Nem tudom,szereted-e,de szerintem rád fér- kacsintott
Nagyon féltem. Semmire nem emlékeztem és nagyon féltem,hogy esetleg történt valami. A baj az volt,hogy Seb átjött,hogy tanácsot kérjen Marktól,hisz látott minket beszélgetni. Kicsit úgy éreztem a nem az aminek látszik magyarázat itt már kevés lesz…

6 megjegyzés:

  1. első szó ami eszembe jutott: Ez K** jó lett!! GYAA.. WoW!! :DDD nagyon tetszik a fejezetet! Várom a folytatást!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm :$ Nem ígérek semmit,de itthon vagyok betegen szóval talán akár nemsokára a folytatás is érkezhet :))

      Törlés
  2. Szia!
    Komolyan minden nap legalább 3szor jövök fel a blogodra és megnézem, hogy írtál-e. Ma végre találtam új fejezetet és nagyon örültem neki és annyira olvastam volna tovább, de sajnos elfogytak a betűk!! Nagyon jó rész lett és kérlek siess a folytatással!! Puszi Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig jól esik ilyesmiket olvasni,mert én ezekért a visszajelzésekért írok :)) köszönöm szépen és ígérem,sietek :)) Puszi :))

      Törlés
  3. Szija!

    Kaptál tőlem egy díjat!! :D Majd nézz be hozzám! :)
    Puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon megtisztelő :))
      Puszi :)

      Törlés