2012. augusztus 14., kedd

Ez most egy díj,aztán írok részt is hamarosan :))


DÍJ!!

Ismét kaptam egy díjat aminek nagyon- nagyon örülök!!!
Nagyon szépen köszönöm 
Briginek!


Szabályok:
Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról!!
A jelölő mindegyik kérdésére válaszolnia kell!!
11 kérdést kell feltennie a jelöltnek!!
11 embert kell megjelölni és linkelni!!
Nincs visszaadás/visszaküldés!!

1. Rajongó típus vagyok sztárok és pasik terén is...nem mindig előny
2. Túl könnyen adom a bizalmam,ez sem túl jó
3. A zene a lételemem és imádok énekelni(azt nem mondom h tudok is)
4. Kicsit naiv vagyok és álmodozó
5. Ha a barátaimról van szó bármeddig elmegyek
6. Ha választhatnék,hogy Ibizán bulizzak,vagy egy számomra fontos emberrel töltsem az estét otthon ülve a másodikat választanám
7. Társastáncoltam és bár visszamehetnék...de nem menne már
8. Most vettek fel a fősulira,aminek nagyon örülök
9. A kedvenc íróm Nicholas Sparks és a könyveiből készült filmeket egyenesen imádom
10. Voltam a Hungaroringen és jövőre is el kell mennem úgy érzem
11. A kedvenc magyar sportcsapatom az MKB Veszprém :)

Brigi kérdései:
- Ki a kedvenc szereplőd a történetedből?Miért?
Talán Tommit kedvelem a legjobban amiatt,hogy mindig segít Sebnek és Biának visszatalálni egymáshoz
- Van-e a történetedben olyan szereplő,aki nagyon hasonlít rád? MIben?
Bianca részben rólam van mintázva. A döntésképtelensége magamra emlékeztet.
- Hogy pattant ki a fejedből,hogy F1-es történetet fogsz írni?
Javasolták,hogy próbáljam ki,de ez az előző történetem kapcsán történt :)
- A Forma-1-en kívül szeretsz más sportot?
Kézilabda és foci...de az egyik jó barátnőm sportakrobata,őt is szívesen nézem és az úszás sem áll tőlem távol
- Szereted a kézilabdát?Ha igen ki a kedvenc játékosod?
Imádom :) Iváncsik Gergő az abszolút kedvenc. MInd játékosként,mind emberként felnézek rá
- Nézted az olimpiát?Melyik volt a kedvenc sportágad?
Kézilabda és úszás. Ezekben éreztem a legbüszkébbnek magam 
- Voltál-e már valahol külföldön?
Nyugat- Európa nagyobb részét már bejártam és Amerikában is voltam(Minnesota államban)
-Ha megváltoztathatnád a neved,akkor hogy hívnának?
Ezen régen sokat gondolkodtam,de azt hiszem jelenleg ki vagyok békülve a nevemmel és annak összes becézésével
- Szeretsz/tudsz főzni?
Szeretek és tudok is. :)
- Ha lesznek gyerekeid,hogy fogják őket hívni?
A fiam Benjámin lesz a lányom pedig Mira 
- Ki az a családodban,akire felnézel?
Az apukám. Ez nem kérdés :)

Akiknek továbbadom a díjat:
Angelita
Reni
Andi
Blanka
(Bocsi több nem megy)

Az én kérdéseim:
1. Ha elutazhatnál bárhová,hová mennél?
2. Ha találkozhatnál egy emberrel,akire felnézel,ki lenne az?
3. Mi a kedvenc filmed?
4. Kedvenc könyved?
5. A legnagyobb büszkeséged,amit eddig elértél?
6. Romantikus vagy inkább racionális vagy?
7. Nyaralás a tengerparton vagy hegymászós,aktív pihenés?
8. Mi akartél lenni gyerekkorodban?
9. Csajos vagy inkább vagány csajnak tartod magad?
10. Mennyire érdekel mások véleménye?
11. Mit változtatnál meg magadon?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése