2012. augusztus 14., kedd

Az újságcikk


Reggel  nem a pályára,hanem a reptérre indultam. A váró monotonitása  ijesztően hatott rám. Mellettem a portugál nyelvet preferálták én pedig egyedül  ücsörögtem. Ekkor tipegett be egy talpig fehérbe öltözött csajszi a hatalmas tűsarkain.
-          Repüléshez ideális ruha…- mormogtam a bajszom alá
-          Szia Bia…- vágódott le mellém az előkelő öltözetű kisasszony.
A „Honnan tudja a nevemet?” kérdés rohant át az agyamon és közben felnéztem.
-          Annabella? Neked nem Jenson mellett kellene lenned?
-          Londonba kell repülnöm…egy nagyon fontos megbízás…
-          Én is Londonba megyek…de én ott lakom…mindennek vége van…
Szerettem  volna mellette ülni,de a jegyünk nem egymás mellé szólt. Épp kapcsoltam volna ki a mobilom,amikor megláttam,hogy valaki keresett. Felvettem,amíg még tehettem.
-          Bianca Simpson…
-          Lisa vagyok a Daily News-tól…feltennék pár kérdést Sebastian Vettellel kapcsolatban
-          Bocsi nem akarok beszélni…- vágtam le a telefont
Hazaértem. Meg sem néztem a futam végeredményé,csak aludni akartam. Másnap lementem a boltba. Elhaladtam az újságos blokk mellett és megpillantottam magam. Azonnal kikaptam a magazint és a pénztárhoz rohantam vele. A cikk rólam szólt főként,meg persze arról,hogy mennyire hűséges típus Sebastian Vettel.
„Vettel:Bianca csak a barátom,2 hét múlva megházasodom
A sajtó hetek óta attól hangos,hogy a Red Bull két pilótája közt újabb viszályokat szít egy titokzatos lány. Míg Webber kapcsolata nemrég ért véget 20 évvel idősebb kedvesével,addig Vettel állítólag boldog gyermekkori szerelme,Hanna Prater mellett. De akkor ki a titokzatos szőke lány,akivel mostanában sokat mutatkozik? A neve Bianca és újságíróként dolgozik,jelenleg egy neves sportlap kutatóújságírója. Webber hajt a fiatal és csinos lányra és minden lehetséges helyen megemlíti az ifjú hölgy tehetségét,de nagyon úgy tűnik,Bianca szíve a fiatal világbajnokért dobog.  Vettel azonban cáfol. Lapunknak így nyilatkozott:
Bianca egy nagyon tehetséges fiatal és feltörekvő újságíró,aki jó barátom,de semmi több. Amikor azt nyilatkoztuk,együtt vagyunk csak egy kis segítséget akartam adni neki a karrierje építésében,mert egyébként tényleg közel áll hozzám,de nem mint nő,hanem mint ember.  Bízom benne,hogy sikeres lesz az élete. Én viszont boldog vagyok a menyasszonyommal,akivel 2 hét múlva oltár elé állunk. Nem szeretnék többet mondani.
Bianca a megkeresésünkre azt mondta,nem kíván nyilatkozni. Így csak Seb álláspontját hallhattuk,aki pedig állítja,semmi köze ehhez a lányhoz.”
Amikor elolvastam teljesen lesokkolt. Sírni kezdtem,de aztán elővettem a laptopom és elkezdtem írni egy e-mailt Sebnek.
„Mondj,amit akarsz,csináld,ami jólesik,de mindketten tudjuk,mi az igazság. Te is tudod,hogy nem változtathatsz meg semmit azon,ami kettőnk között volt. Akkor mire jó ez? Nyugodtan kábíts mindnekit azzal,hogy csak a barátod vagyok,mondd csak Hannanak is,hogy igazán azt akarod,hogy ő legyen a feleséged és soha egy ujjal sem értél hozzám… De ha csak barát vagyok,honnan tudom,milyen íze van a csókodnak? És nyilván a közös képeink is mind csak kamuk…egyértelműen…Úgy viselkedsz,mintha én nem lennék elég jó ahhoz,hogy melletted álljak…Sok sikert a leendő nejednek…szüksége lesz rá,mert te nem őt szereted,hanem engem… Viszlát idegen..”
Láttam,hogy azonnal elolvasta. Ennyit kaptam vissza válaszul:
-          Te akartad így…nem az én hibám…
Csak egyedül akartam lenni,amikor kopogtak az ajtómon. Odaléptem,hogy kinyissam.
-          Megviselt a repülés Biiiiiiia? – ölelt át az ajtóban ácsorgó Mark
-          Kicsit…- színleltem mosolyt
-          Na látod ezt szeretem,amikor mosolyogsz…
-          Igen…- mondtam csalódottan
Megkínáltam egy itallal és igent is mondott. Leültünk és csak döntöttük magunkba a feleseket. Nem akartam inni,de így alakult. Csalódott voltam és fáradt.
-          Olyan messze vagy…- mondtam elővéve a flörtölős hangsúlyom
-          Lehet…- húzott az ölébe
Ekkor csattant el egy csók.
-          Nem helyezzük át a bulit vízszintesebb helyzetbe?
-          Én nem ezért jöttem- állított le-miért van az,hogy csak akkor feküdnél le velem,ha részeg vagy?Sebnek józanul sem kellett sorszámot húznia…
-          Mark én szeretlek…de nem mint férfit,hanem mint embert…és köszönöm,hogy leállítottál…
-          Egyébként…futamot nyertem,amit neked ajánlottam…ekkor tudtam meg,hogy eljöttél. Nekem annyira fontos vagy…mellettem vagy,és a szívem hevesebben ver,melletted nem kell kényszerítenem magam,hogy jól érezzem magam…csak megy…hihetetlenül…azt hiszem,beléd estem
-          Ne…ne Mark ne mondj ilyet…könyörögve kérlek…erre nem tudok mit mondani…
-          Jó…adj egy esélyt…gyere velem randizni…kísérj el Seb esküvőjére…
-          Nem terveztem,hogy elmegyek…- hajtottam le a fejem
Ebben a pillanatban hasított belém,hogy Seb és köztem vége és nekem esélyt kell adnom valami újnak.






A címlapfotó

1 megjegyzés:

  1. Szia!!
    Nem, nem lehet vége!! Kérlek szépen!! És pont Mark? A csapattárs? Meg menjen vele az esküvőre? Az komoly. De kíváncsi leszek, hogy ha elmegy az esküvőre akkor ott mik is fognak történni!! Nagyon siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés