2012. szeptember 15., szombat

Az esküvő


Ahogy egyre közeledett az esküvő napja,kezdtem egyre inkább feszültté válni. Végül eljött a nagy nap. Csakhogy nem az enyém,hanem Hanna-é. A csajszié,akinek fogalma sem volt róla,mit él át Seb,hogy mi az ami mosolyt csal az arcára így 25 évesen és arról sem,mik a céljai jelenleg. Ő a tini Sebastiant ismerte kifogástalanul. De nem azt,aki Seb valójában volt. A jelenlegi Sebet én ismertem a legjobban. Mark 10-re jött értem. A gardróbban matattam. Kiválasztottam egy ruhát,de a fejemben csengett anyukám mondata: Ne vegyél fel fehéret esküvőre,hacsak nem te vagy az ara…Végül egy kék kis ruha mellett döntöttem. A hajamat nagy loknikra göndörítettem és egy szolid sminkkel dobtam fel az összhatást. A cipősszekrényhez mentem,ami a szenvedélyes cipőimádatomnak köszönhetően teli volt. Kivettem egy sima fekete magassarkút. Mire kész lettem Mark meg is érkezett.
-          Na hozom a szintet?- léptem ki a szobából
-          Csodálatos vagy…- nézett szinte tátott szájjal
-          Asszem ez volt a cél- mosolyodtam el halványan
Az úton egy szót sem szóltam. Amikor megérkeztünk azonnal készült rólunk egy csomó fotó. A násznép 3 klikkre tagolódott. Hanna családja talpig sznobizmusban, pasztell színeket viselve eljátszotta,hogy előkelőbbek bárkinél. Seb családja a maga vicces kedvességében tündökölt. A harmadik klikk az volt,amibe mi is tartoztunk és ahova azonnal csatlakoztunk is: A Forma-1-es csapat.
-          Jó reggelt…Bianca…mesésen festesz- bókolt szinte azonnal  Christian
-          Köszönöm- színleltem mosolyt miközben úgy éreztem megfulladok…
Markba karolva álltam és úgy tettem,mintha élvezném,ami körülöttem folyik.
-          Megkeresem a mosdót…- simogattam meg Mark vállát.
-          Rendben…csak el ne keveredj…- nyomott egy puszit a homlokomra
Az emeleten benyitottam egy szobába,ahol öltönyös fazonok álltak.
-          Elnézést…a mosdót keresem…
-          A folyosó végén jobbra…Bia?
-          Seb…nagyon sok boldogságot…
-          Jól nézel ki…- mondta halkan
-          Beszélhetünk négyszemközt?
-          Fiúk…
Mindenki kiment,de nem bírtam megszólalni. Végül megtettem.
-          Nem úgy neveltek,hogy félbeszakítsak egy fehér ruhás alkalmat,de szerintem téged sem úgy neveltek,hogy a rossz lányt vedd el…Mármint Hanna nem rossz…csak neked…velem kellene lenned…
-          Kivel jöttél ide?- ölelt meg
-          Markkal…
-          Nos…nincs több kérdésem…megtennéd,hogy lemész?
-          Persze…viszlát drága szerelmem…
-          Szia..- nézett rám értetlenül
Amikor leértem,mindenki engem nézett. Kicsit frusztrált is. Leültem Mark mellé,aki már nagyon várta,hogy megérkezzek.
-          Már azt hittem elraboltak útközben- nevetett
-          Itt a helyem…- fogtam meg a kezét egy erőltetett mosollyal az arcomon
Christian is bekapcsolódott a beszélgetésbe.
-          Hát…kezdhetnénk már…kicsit fárasztó ez a várakozás…még mindig el sem hiszem,hogy Sebastian megállapodik egy nő mellett…hihetetlen…hisz még gyereknéha…
-          Megállapodni lehet,csak a megfelelő emberrel…a kor csak egy szám…a viselkedés pedig nem függ össze egyenes arányban azzal,ki milyen férj lesz…csak mondom…- jegyeztem meg
Mark egy reménykedő pillantást vetett rám,de természetesen nem rá gondoltam. Egyszercsak felcsendült a nászinduló és Seb az oltár elé állt. Ekkor Hanna is elindult a sorok között. Nem szóltam egy szót sem és sírni sem akartam. Már szinte remegtem,de tartottam magam.
-          Minden rendben?- érdeklődött aggódva Mark
-          Minden…- feleltem elhaló hangon
A szertartás szép lassan lezajlott. Mély levegőket vettem miközben az anyakönyvvezető feltette a kérdéseit Sebnek.
-          Sebastian Vettel…Akarod-e az itt melletted álló Hannat feleségedül és kitartasz-e mellette egészségben-betegségben,gazdagságban-szegénységben,jóban-rosszban?
Seb körülnézett a násznépben. Egy pillanatra rám vetette a tekintetét,majd visszafordult és válaszolt.
-          Igen- hangzott a határozottnak tűnő válasz
-          Mark…hazamehetünk?Nem érzem túl jól magam…
-          Legalább egy táncot várj meg velem…
-          Tudod mit?Igazad van…
Megkezdődött az első tánc majd lassú számok követték egymást. Mark kezét fogva léptem a tánctérre. Megint fotóztak minket és most már nem is zavart. Vissza akartam vágni amiért Seb így cserben hagyott.
-          Nem tudom,hogy kérdezzem meg,de azt hiszem csak kimondom…most,hogy Seb már nincs a képben,szeretnélek megkérni,hogy légy a barátnőm…
-          A válasz igen…leszek a barátnőd Mark
Seb lépett oda hozzám.
-          Beszélhetünk négy szemközt?
-          Gondolom…- játszottam az érdektelent
Egy szerelmi viszony befejezésének rengeteg útja-módja van. Hűvös megbeszélés, hangos jelenet, álnemes lemondás, vidám legyünk-ezentúl-barátok típusú búcsú. A mi esetünkben a hűvös megbeszélés volt a terv. De csak részben sikerülhetett. Hiszen hihetetlenül erős érzelmeim voltak iránta.
-          Gratulálok…
-          Nem kell megjátszanod,hogy érdekel…
-          Nem játszom meg…Marknak és nekem ez volt az első közös esküvőnk párként és ki tudja…talán kedvet kapunk majd mi is…de örömmel tapasztalom,hogy boldog vagy…
-          Nos egy órája még nem ezt mondtad…
-          Változnak az idők…- mondtam visszafojtva a könnyeim






Bianca ruhája

5 megjegyzés:

  1. Szia!!
    nagyon jó rész lett,imádom a történeted!! :)
    várom a folytatás,siess vele :D

    VálaszTörlés
  2. Szia :) Megpróbálok :))és örülök ha tetszik :))

    VálaszTörlés
  3. Szia!!
    Ne haragudj, de csak most tűnt fel, hogy nem írtam még neked komit!! Szégyellem is magam!
    Na, de most bepótolom. Én kiborultam!! Na de szó szerint. Mi a fenéért vette el Seb Hannát?? Komolyan nem hiszem el, hogy nem hagyta ott és próbálják meg újra Biával! Na de remélem, hogy azért ez nem végleges!! Kérlek szépen nagyon siess a folytatással!!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szerintem Seb most követte el élete legnagyobb hibáját. :/
    Azért én még reménykedek a csodában. :)
    Puszi. :*

    VálaszTörlés
  5. Sietek ahogy tudok lányok :)) Puszi

    VálaszTörlés